I just wanna dance's Blog











{V 04, AM}   Capitolul 4 : Ultimul lucru la care ma asteptam

         -Umm…..cine esti tu?..am intrebat.Un barbat nebarbierit din cate vad si cu un par lung strans intr-o coada de cal statea in fata mea si se uita fix la mine.Purta o jacheta neagra si o pereche de blugi jerpeliti.Pantofii ii erau murdari.Parea ca tocmai iesise din jungla.Era foarte inalt,brunet si cu ochii de un caprui visiniu.Ii analizam fiecare trasatura a fetei.Nu,sunt absolut sigura ca nu il cunosc.

       -Oooo ! Nu ma mai tii minte ?spuse el pe un ton ironic.

       -Ar trebui ?

      -Tu cam ce zici ?..bine acum eram incurcata.Incepea sa ma enerveze.

     -Ai de gand sa imi spui o data cine naiba esti ?Nu prea am chef de glume acum.

    -Poate…apoi a scos din buzunar un pistol si l-a indreptat discret spre soldul meu.Mergi si prefate ca totul e in regula.

   -Ce naiba vrei de la mine ?

   -Mergi si nu mai pune intrebari !..Asta e chiar stupid.Ce ii facusem eu omului astuia ?Cred ca avea probleme serioase.

  -Uite daca vrei bani poti sa iei tot ce am.

  -Doar mergi si taci din gura sau iti iei adio de la viata.

 Acum am facut ce mi-a spus.Un val de groaza mi-a strabatut corpul.Panicata am inceput sa privesc in jur.Chiar nimeni nu observa ca eram ingrozita ?Barbatul ma impingea spre iesirea din dos a aeroportului spre o alee intunecata.Luna deja era pe cer.Am mers vreo 5 minute dupa care ne-am apropiat de o masina neagra,blindata si cu geamuri antiglont.Numai in filme mai vazusem asa ceva.Atunci am realizat ca am probleme mari.Mi-a facut semn sa intru in masina apoi a intrat si el pe locul soferului si in 3 minute eram deja la 20 km de aeroport.

Am inceput sa imi musc buzele.Barbatul a pufnit si un marait i-a iesit din piept.

  -Patetic.Si taica’to facea asta cand era agitat.Semeni atat de mult cu el…tata..tata ?..ce legatura avea tata cu asta ?Cine era acest om ?Ce naiba vroia de la mine ?Avea cumva de gand sa imi raspunda la intrebari ?Eram prea speriata sa mai intreb,dar am decis sa imi fortez norocul.

-Il cunosteai pe tata ?Ce legatura are el cu asta ?Nu imi raspunse. Ai de gand sa imi raspunzi ?Nimic nici de data asta.A inceput sa rada.Ce i se parea atat de amuzant ?M-am incruntat.

-Daca il cunosteam ? Ha ha ! Sa iti spun sau sa nu iti spun ?Ala bala portocala…hmm..La urma urmei ce ma costa ?O sa mori oricum..la auzul acestor cuvinte un fior mi-a strabatut sirea spinarii.Acum 7 ani si jumatate eu,tatal tau si William Butler am decis sa ne deschidem o afacere impreuna.Aveam o fabrica de textile.La inceput era mica dar cu timpul afacerea a inceput sa ia amploare.La doar 3 luni de la deschidere aveam deja venituri de 200.000 de dolari.Tatal tau era inteligentul grupului,William era cel cu ideile in timp ce eu eram doar tipul cu banii.Cu timpul am observat ca au inceput sa ma excluda din afacere.Doar ei doi mai discutau despre problemele fabricii,ei mergeau la intrunirile de afaceri,ei luau deciziile.Chiar daca aveam venituri mari din vanzariile fabricii doar cateva procente din banii aceia imi apartineau de drept.Dar,ca sa fiu sincer tot timpul mai sterpeleam cate 10.000 dolari in plus.Nu ma deranja.

Asta pana intr-o dupa amiaza cand m-au chemat sa imi comunice ceva.Credeam ca vor sa imi afle parerea despre un eventual parteneriat sau ceva legat de fabrica dar nu.Din nefericire pentru mine nu acesta era motivul.M-au chemat acolo sa imi spuna ca vor sa ma dea afara din afacere. « Samuel ne pare rau ,dar am cazut de acord ca nu mai faci nimic pentru aceasta fabrica,nu te mai implicii deloc,parca nici nu iti pasa.Nu te ingrijora cu privire la bani.Iti vom da partea ta.Chiar in acest moment 300.000 de dolari iti sunt transfertati in cont. » au fost mai exact cuvintele patetice ale tatalui tau.Mereu s-au crezut superiori mie,si el si William.Ce credeau ?Ca pot sa ma dea afara asa pur si simplu ?Ca aveam sa ma conformez si sa plec ? Nu era vorba de bani,era vorba de orgoliul meu.Nu le puteam permite una ca asta.Trebuia sa ma razbun intr-un fel si cum nu prea aveam cum am ales sa fac ceea ce stiam cel mai bine.Am ales calea cea mai usoara.

Calea cea mai usoara ?Ce vroia sa spuna ?Doar daca…o nuu.

-Tu ai fost ?Tu l-ai omorat pe tata ?Ticalosule ,cum ai putut ? Esti un nemernic !…Idiotule ! am inceput sa ma rastesc la el in timp ce lacrimile incepeau sa isi croiasca un drum pe obrajii mei.

-Uouou..fetito mai coboara tonul.Nu uita cine detine controlul aici.Asta daca tii la viata ta.

-Nenorocitule ! cand am spus ultimele doua litere pumnul lui mi-a lovit capul izbindu’l de geamul antiglont al masinii.O ultima lacrima mi s-a scurs pe obraz inainte sa inchid ochii.Apoi totul s-a facut negru.



oxxyy says:

nici eu nu ma asteptam la asta:)):))..astept continuarea:X:X…bafta la scris:)



jooy1 says:

mersi mult..pup:*



ella says:

vai saraca:((



Lasă un comentariu

et cetera